DET GÅR BRA NU, KOMPIS DET GÅR BRA NU

Idag har vi gjort något vi har längtat efter. Sagt upp oss på Adecco.
Det var helt enkelt inget för oss. I stället ska vi städa hos gamlingar, det blir bättre, de vet vi.
Andra jobb börjar rulla in nu också. Nu blir det mye, det ser vi fram emot.

Det har varit en bra helg, med besök av Natalies pappa.

Den här veckan blir en 7 dagars jobb vecka för mig, hemma hade jag klagat men här är jag bara glad för då går tiden fortare och det blir mer pengar in på kontot. På våra nyöppnade norska konton som för tillfället har saldo 0.00.

Om 1 och 1 halv vecka kommer Linnet.k och om två och en halv vecka flyger jag till Norrpan över en helg.

/Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0