GODMORGEN DE ER HJEMMEHJELPEN

Trodde nog aldrig att jag skulle jobba som vaskedame. Men det är precis vad jag är nu. Spenderar dagarna med att åka runt i bil till oftast väldigt koseliga damer, vaskar lite dammsuger lite och så vidare till nästa. Dagen går väldigt fort och det är mye bra betalt.

Sista natten i läggan på några dagar, dom kommande nätterna ska jag sova i min alldeles egna säng hemma i Svedala. Bara en jobb dag kvar, sen sitter jag på planet mot ett troligtvis ännu kallare land. Men va gör dä.

Hur ska Natta klara sig utan mig måntro. och hur ska jag klara mig utan henne. Vi har spenderat över 7 veckor med varandra, då för det mesta till och med i samma rum. Det rer sig nog

Natti
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0