ICHE NOENS FEIL

Adecco har gjort det dom är bäst på igen, fel. Det spelar ingen roll om du tar ledigt 3 veckor i förväg, det är ingen som ordnar vikarie ändå. "Du må jobbe" Jag må inte jobbe för jag har tagit ledigt. Men snäll som jag är får jag väl göra det ändå. Linnet.k får klara sig själv i några timmar. För ja, ikväll kommer Linnea. Fin besök från Sverige alltså. Som jag har längtat.

Ska städa och diska innan hon kommer så hon får se hur fint vi alltid.. hmm .. har det.
Det är något konstigt med den här lägenheten, om man diskar och städar så ser det exakt likadant ut efter några timmar. Saknar att bara behöva städa efter mig själv. MEN det är detta som är tjusningen med att bo i kollektiv.

Om en vecka drar jag till Norrpan över helgen och det ska bli så jävla gött.

klem fra fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0