SÖNDAG

Hej hopp!
Söndagen har spenderats på gate gourmet tillsammans med Moa, Kajsa och Malin. Att packa flygplansmat
är faktiskt helt okej, med tanke på all god mat vi får på rasterna!

Igårkväll gick jag hem till Natta och Fannys mysiga lägenhet. Var tvungen att gå hem tidigt eftersom bussen
gick kl.6 imorse. Pazze jobbade natt inatt, så när min väckarklocka ringde 05.30, kom hanna precis hem från
jobbet! Även när jag var påväg hem från jobbet idag, gick hanna till sitt, så vi går verkligen om varandra.

Nu har jag precis lagat tacopaj och ska snart bege mig till gravdal där vi ska ha knytkalas!
Det är super fint väder här i Bergen, så humöret är på topp!
Hoppas allt är bra hemma i norrpan, 

/Lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0