TI GANGER TUSEN

Livet fortsätter i Bergen. Har några dagar kvar i sykehemmets cafeteria sen blir det något nytt. Har på något konstigt vis börjat trivas där. Känns nästan som om det är mitt egna ställe. Hoppas jag kan få ett lite längre uppdrag igen, som ger LITE fler timmar kanske. Idag blev jag och Natalie uppskrivna på ringelistan som servitriser för ett företag som, som jag fattar de typ annordnar middagar och fester och sånt. Hoppas det kan ge lite kvällar och helger iaf och framåt jul myyyyyye julbord.

Idag fick vi våra skattekort som vi längtat efter. Det betyder att vi inte behöver skatta 50%, vi kan skaffa norska mobilnummer och öppna norskt konto.

Natta är hos Pazze ikväll. Jag stannade hemma, känner mig lite slö och frusen. Så nu har jag skruvat upp elementet på högsta så nu är det bastu här inne.

HADE

fanny


Kommentarer
Postat av: Mari

Börjar visst kunna Norska ser jag ;) puss o kram o hälsa till alla tjejerna..

2010-10-12 @ 20:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0